minnen från 2011

Jag och Linas häst Alesha ;)



Sommaren med lina, Här hade vi lite överskottenrgi och var helt galna ^^



















Stella <3
















Stella har varit med om många olyckor och detta är en av dom... Hon hoppa ut transporten och sprang ut från gården, bort på åkern och tillade både på asfalten och i åkern... :/




Detta var andra gången hon hoppade ur transporten och gjorde samma sak som bilden över... fast denna gången skada hon sig inte lika allvarligt...




Från Magic!























Folkrace bilen

17 september  SMK Helsingborgs tävling!










Jag och Rebecka efter vårt heat när båda kom 1a och vi var överlyckliga! <3






Först iväg... :)


Matilda glömde kudden när jag skulle förklara en sak för Rebecka xD


Ripa 2 dagars 10-11 september




Jönköping 10 december


Väntan på prisutdelningen med Världens bästa Olivia och Matilda! <3


Detta är bara lite av 2011 kommer säker mycket mer sen ;)



Kommentarer
Postat av: oliviachronwall

Jag älskar dig super mycket gumman <3

2012-01-05 @ 00:48:06
URL: http://ooliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0