Minnen från 2011

falsterbo horse show med Amanda!
Provrdning på Alesh

Första gången jag flög av Alesha (första gången jag red henne hemma)
Första gången jag hoppade henne hemma
Allsvenske lägret på viarp
Vår första "tävling" 40 & 70
Vår första Lokala tävling
När vi hoppade teräng
Midsommar med Amanda
sommar dagar med Amanda
Allsvenska omgång 1 (vägrade ut oss)
Allsvenskan omgång 2 (vägrade ut oss)
Allsvenskan omgågn 3 Klarade oss ända till omhoppningen :D
Daggen vi åkte till Anne för att se varför Alesha var halt
Klubbmästerskapet i hoppning med Filippa
Dag man Amanda Hoss saknade Magic och Nalle och Lucas
Flum med ronja
Har säkert hänt så mycke mer men inget som jag kommer på nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0