Att säga hejdå är alltid de jobbigaste!

Minns dagen jag var hos magic och skulle hämta mina saker samt säga hejdå till magic och de andra hästarna.
Minns hur tårarna rann ner på kinden. Flera floder kom de. Jag hade fått infon om  att Magic skulle säljas i veckan, och att denna var sista gången jag skulle se honom...
efter tre veckor åkte vi dit och skulle se om han var kvar, såklar var han de, och förbannad på ägaren var man änumer då!! vi ropade på honom och han letade efter oss och sen när han hitta så titta han på oss hela tiden och gnäggade.
Nu efter 3-4 månader står han fortfarande kvar och ingen motion eller något annat får han, det äna han gör om dagarna är att äta och får motionera sig själv i hagen...!!!

Jävla idioter, Sånna människor borde inte få ha häst!!!



Denna gjorde jag efter att vi sagt hejdå... 
Miss you so mush Magic
 


Kommentarer
Postat av: oliviachronwall

vet hur de är hjärtat. Tänkte skriva ett inlägg om tubin lite senare så du vet att jag varit med om samma..<33333333

loveu <3

2012-01-06 @ 14:32:41
URL: http://ooliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0