Pressentaton

Hej! tänkte köre en liten Pressentaton om mig.
Jag hatter Lina och är 15 år jag går på PeterSven skolan i Helsingborg. Mitt stora intresse är ridning, jag har ridigt i ungefär 9 år. Jag har en Häst som hetter Alesha som är 8 år. Vi köppte henne i sommras av en hästhandlare. Alesha kommer från Irland och hon komm till sverige i slutet av January.
Alesha är välldigt känslig och hon blir lätt stressad. Vi har redan hunnit tävla lite, några hopptävlingar och en dressyrtävling. Vi var med i viarps Alsvenske lag, och det gick väll inte så bra vi stannade ut oss i de 2 första omgångarna, den tredje omgången så hade vi bytat till ett tjockare bätt som hon trivdes bättre på och vi gock runt hela banan.
Alesha har nyss varit skadad så vi håller på att sätta igång henne försiktigt så att skadan inte kommer tilbax.
Bortsätt från Alesha så har vi en katt som är 3 år och hetter Ester, och så har vi en hund på snart 2 år som hetter Trixie.
Amanda kommer snart skriva om sig.
Vår första hopptävling 40 cm
Vår senaste hopptävling Allsvenskan på viarp 90 cm
Andra gången jag provred henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0