Stella 30 december

Blev en kort runda till stallet idag. Carina hade redan ridit så jag hade ingen jag kunde rida med. (Får inte rida själv på stella eftersom hon är som hon är och blir rädd och kan hoppa till när som helst så man kan inte precis lita på henne iblad)
Fy så lerig hon va! Så de blev att duscha henne ;) Hon blev väll ganska fin efter, svansen iaf :)  innan jag tvätta svansen var den helt svart nästan men efter blev den ganska vit, så får se hur länge den är vit!
Innan jag åkte till Stallet städa jag lite till imorgon så det är fint när de kommer gäster!
Sen har det inte hänt så mycket mer.
Nu ska jag snacka lita skype sen blir det titta på Lejonkungen 2 :D hihi älskar den fimen :D
Bild från i somras, Nu när julen är över kan sommaren komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0