Ord som inte kommer fram

Igår hade jag ett riktigt helvete!
Tankarna snurrade runder och jag mådde hur dåligt som helst!

Igår fick jag redan på att Carina förmodligen ska sälja Stella efter som hon inte går att lasta och nu har vi hållt på med Lastträning i nästan 2 år, Carina hinner aldrig rida Stella utan de hon gör med henne är Transporttränar... Dag in och dag ut, men vafan de hjälper ju inte???
Det har kommit hur många som helst och har sagt "äh en lite arab är inget, vi får in henne hur lätt som helst och ska köra en runda" men har någon av dom lyckats?? NEJ!!  Och det är bara för att Stella har en jävligt dålig attityd, har hon bestämt sig för att gå ut då SKA hon komma ut på ett eller annat sätt, För det är liksom inte så att hon är rädd för transporten som vi har trott innan men fick veta igår att de var att hon har en förbannat dålig attityp som man nog aldrig kan få bort. Eller joo kanske en som Monty hade nog klarat det eller kanske Tobbe Larson men de är inte helt säkert!

Någon som vet nån person som är som dessa två ( monty och tobbe) hör jätte järna av er till mig då! vill helst inte förlora Stella, hon är mitt allt, Vill så järna åka iväg med henne och sånt...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0