God morgon!

Hann inte blogga igår, Igår red Cina ut på Alesha i det fina vädret och jag cyklade med, hon skötte sig superbra och hon tyckte det var jättekul. Hon fick galoppera idag i en upförsbacke och det gick med bra. Idag så blir det en hästfri dag för min del, Cina ska ta Alesha ida hon ska tömmköra henne, Alesha älskar verkligen att bli tömmkörd.
Klockan 13:58 ska jag ta bussen in till Helsingborg, ska på bio med Amanda och några andra vi ska se Lejonkungen i 3D, sen ska jag sova hoss AManda och på sönda så ska jag nog hänga med henne till stella.

Kommentarer
Postat av: olivia

Amanda hjärtat. Har skrivit om dig på min blogg. Loveu <333

2012-01-07 @ 19:47:36
URL: http://ooliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0