Bara knäppa katter??

Som ni kanske har sett på bilderna  så har jag två katter!
och dom är inte så normala...
Den ena äter bara torrfoder, men inte vilken som helst, han ska ha den dyra sårten annars äter han inte!
Sen vår andra, Hon äter ALLT och jag skojar inte...
Torrfoder, blötmat, skicka, MANGO!!, korv, bröd, Min lille bror brukar dela macka med henne på mornarna, Sallad, blommor, ost, ja hur mkt som helst...
skulle inte förvåna mig att hon tuggar på våran fingrar på natten!! :o
HAHA bara för jag inte kom på något annat  att skriva xD

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha! Min katt äter också ost^^

2012-01-21 @ 10:26:25
URL: http://tiildahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0