Alesha 5 Januari

Idag hade Cina kört Alesh i transporten ner till viarp så vi åkte dit. Vi började med att Cina tömmkörde Alesha det gick jättebra sedan satt jag upp och skulle rida. Det gick bra vi tog fram upphöjda bommar som jag skulle trava över, hon travade fint över, efter några gånger så började hon hoppa över den sista och gjorde ett bocksprång över med huvudet mellan benen så jag flög av. Sedan red jag lite till hon såg inte alls oren ut idag. Vi tog av sadlen och tyglarna och släppte henne, vi hade satt upp ett hinder som hon hoppade över, hon tyckte det var hur kul somhälst.
Det kommer kanske en film senare eller i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0