Alesha 4 januari

Idag var jag i stallet vid tjugo i 9 borstade Alesha och sånt sedan kom Cina med transporten och jag bar ut alla grejor i bilen medans hon lindade Alesha, vi tog transporten för det var halv storm ute. Vi var på viatorp tjugo i 10 ungeför vi sadlade och tränsade och sedan började jag skritta fram, under tiden så skulle Hanna hoppa sin häst lite. Jag skrittade och travade och Hanna tyckte Alesha såg oren ut... så jag travade i båda varven på spåret och på volter, sedan hoppade Hanna upp och kännde på henne och då såg hon inte oren ut, hon har svårt för att få med bakbenen och för att bära sig själv så man måste hjälpa henne väldigt mycke, Hanna tyckte inte det var lönt att träna så vi lastade Alesha och så åkte vi ner till viarp för där var Dressyr tävling. Alesha fick öva på att stå i transporten undertiden. Sussane tyckte att vi skulle vänta med att åka till Anne och se vad som händer. I morgon ska Alesha tömmköras och sedan ska jag rida lite.
Vill ni se lite failbilder på mig och Alesha? tror jag har en hel del.
Bild från vår första lokala tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0