Tråkat

Har nästan inte gjort ett enda idag!
Pappa väkte mig vid halv 11 och satt mig direkt i soffan och glodde på tv sen efter det har jag och Elin bara städat lite, efter ett tag kom Diana och jonte så fick ble lita slapp då ;) sen när dom stack tittade jag, Elin och min lillebror simon på lejonkungen<3
Klart den bästa filmen som har gjorts!! satt o bölade när simbas pappa dog... :(Buhu, sen  när vi sett klart på den filmen skulle vi egentligen se 2an men så hitta man såklart inte den så fick ble jag saknar dig istället... man kan ju redan lista ut att vi satt o halv böla till den med... Aja fin som fasiken!!
Just nu ska jag bara fixa klart headern sen blir det att dejta kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0