Om Mig

Hej jag heter Amanda och är 15 år. Mitt stora intersse är Ridning och folkrace.
Jag har en foderhäst som heter Stella jag har varit fodervärld på henne sen den 3 januari 2010. Stella är en väldigt speciell häst som man inte kan kasta upp vem som hellst på. Man måste kunna rätt mycket för att rida henne.
Hon har sina personligheter och är väldigt nervös av sig. speciellt när det är något nytt som inte har vatt på samma ställe som innan och blir rädd för nästan allt. Förutom detta så är hon en helt underbar häst att ta hand om. Hon älskar att bli ompysslad.
Har ju ett annat intresse oxå som heter Folkrace.
min första tävling var i början av året i Laholm.
Bilen jag kör är en Saab 900i som jag tycker jätte mycket om. Den är rolig att köra och har aldrig "svikit" en.
Stella och jag i sommras
Stella ox
Arab
f.2001
e.guld u.sparto
Folkrace bilen
Senaste helsingborgs tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0