Alesha 28 December

Idag körde vi med transporten ner till ridhuset pågrund av det dåliga vädret. Skulle ha sporrar idag för att man får ju inte ha spå på dressyrtävlingar. Alesha kickade med benet när man latill skänklen och bockade även lite, det var länge sedan någon hade sporrar på henne sist så hon tyckte det var linte jobbigt. Jag red igenom dressyrprogramet och det gick bra ända tills vi skulle galoppera då for hon iväg och började bocka, hon blev väldigt het efter det så jag travede något varv på volten men hon ville inte lyssna så då skrittade jag istället. hon lyssnade inte alls och gjorde som hon själv ville, så Cina hoppade upp på henne och red lite i skritt och trav sedan satt jag upp igen och bara skrittade och det gick bra. Imorgon ska vi tömmköra henne och sedan rida lite ska även titta när Dotte ska hoppa.
Linte bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentera till detta inläggetღ :

Trackback
RSS 2.0